πŸ„ΈπŸ…‚πŸ…„ πŸ„°πŸ„½πŸ„³πŸ…πŸ„΄πŸ…† πŸ…ƒπŸ„°πŸ…ƒπŸ„΄ πŸ„³πŸ„ΈπŸ„±πŸ„΄πŸ„±πŸ„°πŸ…‚πŸ„ΊπŸ„°πŸ„½ πŸ„³πŸ„°πŸ…πŸ„Έ πŸ„ΏπŸ„΄πŸ„½πŸ„ΉπŸ„°πŸ…πŸ„°

Selamat pagi, terima kasih kerana menyertai kami. Ini adalah TV Channel 100 dengan saya Joeti Veiram A/L Rajamanikam untuk 28/4/2023. Saya akan menyampaikan kepada anda berita tentang Andrew Tate dibebaskan dari penjara.
 Emory Andrew Tate III ialah bekas petinju profesional Amerika-British, personaliti internet dan pengaruh media sosial. Pada tahun 2005, Tate mula berlatih tinju dan seni mempertahankan diri. Pada November 2008, Tate telah menduduki tempat ke-7 pemain kickboxing light-heavyweight terbaik di Britain oleh Persatuan Kickboxing Sukan Antarabangasa. Selepas bersara, Tate mula menjual keahlian dan kursus di laman web di panggil Hustlers University.
Andrew Tate, personaliti dalam talian yang terkenal dengan komen misoginisnya, telah dibebaskan dari penjara di Romania bersama abangnya dan diletakkan di bawah tahanan rumah semasa mereka disiasat atas dakwaan pemerdagangan manusia, rogol dan membentuk kumpulan jenayah terancang.

Encik Tate, 36, bekas pemain kickboxer profesional dengan 5.8 juta pengikut Twitter, dan abangnya Tristan, 34, telah berada dalam tahanan sejak mereka ditangkap di Romania pada Disember bersama dua wanita Romania. Mereka dibebaskan pada hari Jumaat.
Tate beradik lelaki dan dua wanita itu akan kekal di bawah tahanan rumah sehingga sekurang-kurangnya 29 April, apabila pihak pendakwaan dijangka meminta lanjutan siasatan mereka selama 30 hari lagi, kata jurucakap adik-beradik itu pada hari Isnin, sambil menambah bahawa tiada dakwaan telah telah dibawa menentang mereka.

 "Pasukan seperti saya tidak boleh kalah,” Andrew Tate tweet pada hari Ahad. Adik beradik itu, yang memegang dua kerakyatan di Britain dan Amerika Syarikat, telah menafikan dakwaan itu.

 Pihak berkuasa telah menggeledah rumah saudara Tate di Romania, di bawah kepercayaan bahawa harta itu ada kaitan dengan pemerdagangan manusia dan rogol.
 
 Pihak berkuasa berkata mereka sedang menyiasat sama ada suspek mewujudkan kumpulan jenayah pada 2021 untuk terlibat dalam pemerdagangan manusia di Romania, Amerika Syarikat dan Britain. Enam mangsa, yang didakwa dipaksa melakukan perbuatan seksual, ditempatkan di bangunan di luar Bucharest, kata pendakwa raya. Pada dua kesempatan berasingan pada Mac, salah seorang suspek menggunakan kekerasan dan tekanan psikologi untuk merogol mangsa, kata pendakwa raya.

Ketika saudara-saudara meninggalkan kemudahan tahanan di Bucharest pada hari Jumaat, Tristan Tate memberitahu wartawan bahawa hakim telah membuat keputusan yang tepat.
"Saya menghormati apa yang mereka lakukan untuk saya dan mereka akan dibenarkan dalam keputusan mereka, kerana saya seorang lelaki yang tidak bersalah dan saya tidak sabar untuk membuktikannya," katanya.